Топ-100

Повернення | Інтернет-магазин kapitoshka.cv.ua

Право на повернення

Товар, який Ви купили у нас, можно повернути на протязі 14 днів від дати отримання.

     Відповідно до закону «Про захист прав споживачів», впродовж 14 днів від дати покупки (у нашому випадку від дня отримання посилки) Ви можете повернути замовлені товари і отримати назад їх вартість. Так само, можливий обмін на інший розмір або іншу модель. У випадку, якщо Ви не можете підібрати товари на заміну, гроші можна залишити на рахунку магазина і скористатися цією сумою для оплати наступного замовлення.

   

Умови обміну і повернення якісного товару

    Повернення приймаються лише за наявності фабричної упаковки і відсутності слідів експлуатації (у тому числі натурального зносу підошви і набойок, механічного пошкодження верху, підошви, каблуків, подряпин, задирок і т.д.).  Не допускається нанесення на упаковку написів, адрес і іншого. Пересилаючи посилку поштою, використовуйте додаткову упаковку. В разі повернення товару, пропонованого у складі комплекту, необхідно повернути всі складові комплекту.

   В разі обміну або повернення, клієнт оплачує доставку товарів в офіс магазина. 

   Якщо причиною повернення послужила помилка працівників магазина, клієнтові повертають повну вартість замовлення, так само, магазин оплачує зворотну пересилку товару. Під помилкою магазина мається на увазі:

  • вислана не та модель;
  • висланий не той розмір, що вказаний в замовленні;
  • колір моделі не відповідає фотографії (наприклад: замість чорних, туфлі виявилися червоними). При цьому, не враховуються невідповідності відтінку того ж кольору (яскраво червоний – кораловий), у зв'язку з тим, що на різних моніторах одне і те ж зображення може виглядати по-різному;
  • прислана явно бракована модель - Зверніть увагу, що будь-які претензії по наявності браку замовленого товару приймаються тільки при його виявленні в момент отримання посилки з обов'язковим їх підтвердженням працівником транспортної компанії.

        Адміністрація магазина не несе відповідальність за відповідність розмірів товару прийнятим стандартам. Ми не є виробниками продукції, а лише реалізуємо її. З метою уникнення можливих помилок при виборі розміру скористайтеся інформацією із сторінки  «Як визначити розмір дитячого взуття». Крім того, рекомендуємо Вам звернути увагу на відгуки|, які інші клієнти залишають на сторінках з товарами. 

    Просимо Вас врахувати декілька нюансів при оформленні посилки на пошті:

  • повернення грошей, або обмін на іншу пару проводиться лише після того, як посилка повернена в магазин;
  • повернення товарів здійснюється звичайною посилкою, а не післяплатою. Посилки, які клієнти посилають оцінені післяплатою, з пошти забиратися не будуть, оскільки оплата поверненого товару проводиться лише після огляду посилки;
  • при заповненні бланка на відправку посилки, обов'язково потрібно вказувати повну вартість товару в графі «Оголошена вартість посилки» оскільки, в разі втрати вантажу, саме цю суму компенсує перевізник.

 

Товари належної якості, які не підлягають обміну і поверненню

Постанова Кабінету Міністрів від 19.03.1994 № 172

Ці правила не розповсюджуються на товари, які ви повертаєте по причині невідповідності заказу, виявлення браку або забруднень.

  • корсетні товари
  • парфюмерно-косметичні вироби
  • пір'яно-пухові вироби
  • дитячі іграшки м'які
  • дитячі іграшки гумові надувні
  • зубні щітки
  • розчіски, гребенці та щітки масажні
  • рукавички
  • тканини
  • тюлегардинні і мереживні полотна
  • білизна натільна
  • білизна постільна
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • друковані видання
  • вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
  • товари для немовлят (пелюшки,  соски,  пляшечки для годування тощо)

Зверніть увагу, якщо Ви надішлете нам товар, який не підлягає поверненню, ми будемо змушені відправити його вам назад, при цьому витрати на пересилку сплачуватимите Ви.

Гарантія на взуття (згідно ДСТУ 2158 «Обувь. Дефекты. Термины и определения») не надається в таких випадках:

1) при недотриманні умов експлуатації (в т.ч. сезонності) та зберігання взуття;

2) при неправильному підборі покупцем розміру взуття по повноті, з нестандартною формою стопи або розміром ноги;

3) при придбанні взуття на сезонному розпродажі, зниженні в ціні у зв’язку з частковою втратою якості, або очевидними дефектами, на які продавець зазначив покупцеві при покупці;

4) на змінні деталі: устілки, шнурки, набійки, декоративну фурнітуру  (замків, пряжок, шнурівок, резинок) та інш. гарантія не надається;

5) дрібні дефекти, які виникли в процесі експлуатації, але не змінили функціонального призначення взуття, протягом гарантійного терміну усуваються виробником (продавцем) шляхом ремонту.

Крім того гарантія не поширюється:

при наявності механічних і хімічних пошкоджень;

при спробі ремонту будь-ким, крім виробника (продавця).

Плями на взутті, що виникають при носінні взуття в сиру погоду, не є підставою для пред’явлення претензій виробнику.

Незначне забруднення внутрішньої поверхні взуття не є підставою для повернення.