Товар, який Ви купили у нас, можно повернути на протязі 14 днів від дати отримання.
Відповідно до закону «Про захист прав споживачів», впродовж 14 днів від дати покупки (у нашому випадку від дня отримання посилки) Ви можете повернути замовлені товари і отримати назад їх вартість. Так само, можливий обмін на інший розмір або іншу модель. У випадку, якщо Ви не можете підібрати товари на заміну, гроші можна залишити на рахунку магазина і скористатися цією сумою для оплати наступного замовлення.
Повернення приймаються лише за наявності фабричної упаковки і відсутності слідів експлуатації (у тому числі натурального зносу підошви і набойок, механічного пошкодження верху, підошви, каблуків, подряпин, задирок і т.д.). Не допускається нанесення на упаковку написів, адрес і іншого. Пересилаючи посилку поштою, використовуйте додаткову упаковку. В разі повернення товару, пропонованого у складі комплекту, необхідно повернути всі складові комплекту.
В разі обміну або повернення, клієнт оплачує доставку товарів в офіс магазина.
Якщо причиною повернення послужила помилка працівників магазина, клієнтові повертають повну вартість замовлення, так само, магазин оплачує зворотну пересилку товару. Під помилкою магазина мається на увазі:
Адміністрація магазина не несе відповідальність за відповідність розмірів товару прийнятим стандартам. Ми не є виробниками продукції, а лише реалізуємо її. З метою уникнення можливих помилок при виборі розміру скористайтеся інформацією із сторінки «Як визначити розмір дитячого взуття». Крім того, рекомендуємо Вам звернути увагу на відгуки|, які інші клієнти залишають на сторінках з товарами.
Просимо Вас врахувати декілька нюансів при оформленні посилки на пошті:
Товари належної якості, які не підлягають обміну і поверненню
Постанова Кабінету Міністрів від 19.03.1994 № 172
Ці правила не розповсюджуються на товари, які ви повертаєте по причині невідповідності заказу, виявлення браку або забруднень.
Зверніть увагу, якщо Ви надішлете нам товар, який не підлягає поверненню, ми будемо змушені відправити його вам назад, при цьому витрати на пересилку сплачуватимите Ви.
Гарантія на взуття (згідно ДСТУ 2158 «Обувь. Дефекты. Термины и определения») не надається в таких випадках:
1) при недотриманні умов експлуатації (в т.ч. сезонності) та зберігання взуття;
2) при неправильному підборі покупцем розміру взуття по повноті, з нестандартною формою стопи або розміром ноги;
3) при придбанні взуття на сезонному розпродажі, зниженні в ціні у зв’язку з частковою втратою якості, або очевидними дефектами, на які продавець зазначив покупцеві при покупці;
4) на змінні деталі: устілки, шнурки, набійки, декоративну фурнітуру (замків, пряжок, шнурівок, резинок) та інш. гарантія не надається;
5) дрібні дефекти, які виникли в процесі експлуатації, але не змінили функціонального призначення взуття, протягом гарантійного терміну усуваються виробником (продавцем) шляхом ремонту.
Крім того гарантія не поширюється:
при наявності механічних і хімічних пошкоджень;
при спробі ремонту будь-ким, крім виробника (продавця).
Плями на взутті, що виникають при носінні взуття в сиру погоду, не є підставою для пред’явлення претензій виробнику.
Незначне забруднення внутрішньої поверхні взуття не є підставою для повернення.